Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn tickets terugvinden?
Tickets worden enkele minuten na betaling automatisch opgestuurd per mail. Kijk zeker en vast eerst eens in je spam of ongewenste email map. Soms komen tickets hier terecht. Zoek op “ticket.monster” of “ticketmaster”.
Niet gevonden?
- Voor Kursaal Oostende, Capitole Gent, Trixxo Theater Hasselt en Stadsschouwburg Antwerpen: Je kunt je tickets vinden door in te loggen op “mijn account” op de website van de zaal. Meer hulp nodig? Klik hier.
- Voor de meeste andere zalen werken we samen met ticketpartner Ticket.Monster: Klik hier voor meer info.
Wat zijn de voorwaarden voor een terugbetaling?
Een terugbetaling is alleen mogelijk als de datum van het evenement wordt verplaatst en je niet kunt bijwonen op de nieuwe datum. Er wordt wel 2 EUR administratiekosten per ticket in mindering gebracht. Als een artiest zelf annuleert en er geen nieuwe datum wordt vastgelegd, krijg je wel het volledige bedrag teruggestort.
Kan ik mijn ticket zelf annuleren of een terugbetaling vragen?
We kunnen geen tickets ruilen of terugbetaling aanbieden tenzij een evenement is afgelast of verschoven. Je kunt jouw tickets wel verkopen aan een andere fan.
Hoe kan ik mijn ticket doorverkopen?
Tickets kunnen doorverkocht worden via onze officiële partner TicketSwap (https://www.ticketswap.be).
Ben je rolstoelgebruiker en wil je een ticket boeken?
Niet alle locaties zijn even goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en het aantal rolstoelplaatsen is vaak beperkt.
Neem daarom altijd eerst contact met ons op via info@comedyshows.be, voordat je tickets aankoopt.
Wij kijken dan graag na of er nog geschikte plaatsen beschikbaar zijn en kunnen deze voor jou reserveren.
Pas na onze bevestiging ben je zeker van een rolstoeltoegankelijke plaats.
Indien je toch reguliere tickets hebt aangekocht en geen gebruik kunt maken van de zitplaatsen, kunnen wij helaas geen terugbetaling voorzien en bestaat de kans dat je de voorstelling niet kunt bijwonen.
Kan ik buiten werkuren contact opnemen?
Ja, buiten de normale werkuren kun je dringende vragen stellen via WhatsApp.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Betaling is enkel mogelijk via Bancontact. Dit kan via een kaartlezer, QR-code of de bankapp.
Wil je tickets aankopen vanuit het buitenland? Mail ons op info@comedyshows.be.
Contacteer ons
Vond je het antwoord op jouw vraag hierboven niet terug? Stuur ons een mail via info@comedyshows.be in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je een dringende vraag? Bel of WhatsApp +32 473 85 40 29
Dit nummer is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9u tot 16u30. Op woensdag van 9u tot 12u.
Onze gegevens
Ten Briele 16.9
8200 Brugge
Maandag: 08u30 t.e.m. 16u30
Dinsdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Woensdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Donderdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Vrijdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Groep 24 BV: BE 0521.789.229
Pieter De Wulf: 0486 21 60 53
Kristof De Block: 0474 41 02 43